______pozwólmy wspomnieniom dzieciństwa______


____________znów zobaczyć świat______________

________by i nasze dzieci poznały ich czar_________

4 października 2009

Niezwykle miłe WYRÓŻNIENIE

[uberamazinblog.jpg]

Od Montgomerry - właścicielki bloga
Słowem Malowane
otrzymałam to wyróżnienie. Jestem jej za to bardzo wdzięczna, bo wiele to dla mnie znaczy.
Teraz ja typuję oto te blogi:
Czytam, bo lubię
za niesamowitą aurę i nastrój spotkań z książkami
Chihiro o świecie
za wspaniałe podróże po świecie, których nigdy osobiście nie doświadczę
Kraków i okolice
za przepiękne fotograficzne spacery po moim ukochanym mieście

2 komentarze:

  1. I ja dziękuję bardzo serdecznie :)
    I przepraszam - nie mogłam napisać wcześniej, dopiero dziś wracam do świata blogów po przerwie. Jest mi bardzo miło otrzymać od Ciebie takie wyróżnienie (i to z takim uzasadnieniem) :) Przyjemnie jest pisać dla tak wspaniałych czytelników. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń