______pozwólmy wspomnieniom dzieciństwa______


____________znów zobaczyć świat______________

________by i nasze dzieci poznały ich czar_________

16 września 2013

"KOT W BUTACH" Jan Brzechwa

Ozdobiona przepięknymi ilustracjami baśń Danuty Imielskiej Gebethner stanowi nie lada perełkę! Bajeczka rozpisana na role, uzupełniona piosenkami z  nutami umożliwia udaną zabawę w teatr z dziećmi.












"Kot :  Mój panie, mam to w planie,
           Miej do mnie zaufanie,
           Ja jestem Kot-Kotando,
           Mruczando-Murmurando,
           Więc słuchaj mnie i nie łaj,
           Musimy biec na przełaj
           Łąkami za dwie mile,'By orszak został w tyle,
           A w czasie odpowiednim
           Znów się zjawimy przed nim.
           Biegnijmy żwawo, skrótem!

Janek:  Zadałem się z filutem
            I co się teraz stanie?

Kot:     Leć, Panie Barabanie,
            Ja nogi za pas biorę,
            By wyjść na drogę w porę,
            A muszę wpierw na łące
            Złapać ze dwa zające."







Czytelnik, Warszawa 1967

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz